zaterdag 1 april 2017

Mijn verjaardag

Hallo allemaal!

Zoals de meeste van jullie weten ben ik gisteren 19 geworden. Het was één van mijn leukste verjaardagen ooit! Ik ben enorm verwend, overladen met cadeaus en heb een relaxte dag gehad met leuke mensen op één van mijn favoriete plekken: het strand. Ik heb ook veel felicitatie WhatsAppjes ontvangen, twee verjaardagskaartjes en ben gebeld door oma en papa en mama. Fijn dat er thuis ook aan me gedacht werd!
Mooie gevel in Puerto de Tazacorte 
Mijn verjaardag begon om 00.00 met een verjaardagskus en een babyolifanten knuffeltje als eerste cadeautje. De volgende ochtend kreeg ik om 10.00 uur pannenkoeken op bed en hebben we een aflevering van mijn favoriete serie op Netflix gekeken. Toen kreeg ik mijn tweede en derde cadeautje: een armbandje van Tarzan en een bijpassende ring van Francesca, die de sieraden zelf maakt. Én ik mocht eindelijk de envelop die papa en mama hadden opgestuurd openmaken! Er zat een - heel toepasselijk - een heerlijk geurende, veganistische zonnebescherming van de Lush in en een hele lieve kaart met een feesthoedje!

Tarzan had als verrassing vlaggetjes en ballonnen in de slaapkamer gehangen :)
Het armbandje van Tarzan en de bijpassende ring van Francesca

Om 12.15 hadden we de bus richting Puerto de Tazacorte om de dag samen met Jan, onze kamergenoot, op het strand door te brengen. We hebben een heleboel gepraat, gezwommen, in de zon gelegen en Appletisers gedronken.
Dansen op vulkanisch gesteente

Tarzan klimt op de golfbrekers in Puerto de Tazacorte
Om 18.10 uur hadden we de bus terug naar Los Llanos, want Tarzan had voor ons tweëen gereserveerd bij Plaza Chica, ons favoriete restaurant in Los Llanos, waar Wendy, de kappersstudente, werkt. Tarzan en Wendy hadden een geweldige verrassing voor me voorbereid: een tafeltje op de tweede verdieping, die we helemaal voor onszelf hadden, bij het balkon met prachtig uitzicht! Daar hebben we de lekkerste pizza's ooit gegeten en als achterafje kregen we een glaasje karamel rum van het huis.
Bij Plaza Chica
Daarna zijn we naar een smoothie-bar  geweest om van het laatste daglicht te genieten samen met Panda, maar daarna was het tijd om haar naar huis te brengen. 's Avonds hebben we zoete Spaanse champagne gedronken die Jan voor me gekocht had en heb ik mijn laatste en misschien wel allerleukste cadeautje (waar ik al jaren om zeur) gekregen van Tarzan: een liefdesbrief met echte verzegeling!

Kortom: het was een dag om nooit te vergeten! Ik voelde me gezegend met alle lieve mensen die aan me gedacht hebben thuis, alle leuke cadeautjes, de vriendschappen die ik heb opgebouwd met de mensen in het appartement én natuurlijk mijn geweldige man die deze dag voor me georganiseerd had!
De kaart van papa, mama en Job, de verzegelde envelop van Tarzan en een super zacht roze kleedje voor mijn nieuwe slaapkamer thuis :)
De nieuwste leden van mijn knuffelfamilie :)


Liefs,

Jane

2 opmerkingen:

  1. Lieve Jane en Tarzan,
    Jullie hebben er wel een prachtig feest van gemaakt. Je zult deze verjaardag voor altijd in een gouden lijstje zetten.
    Geniet nog maar fijn van de laatste weken op jullie geliefde La Palma en ondertussen vinden wij het allemaal fijn dat jullie daarna terug komen. We willen Panda ook wel eens aaien, zoals jullie dat al weken doen. En natuurlijk willen we al jullie mooie ervaringen horen. Tot gauw!
    Knuffel van tante Ria.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Lieve tante Ria,
      Ja deze verjaardag zal ik inderdaad altijd koesteren!
      We zijn van plan om deze laatste weken optimaal te benutten om nog zo veel mogelijk van het eiland te zien. Er staat sowieso nog een boottripje naar de mooiste grotten van het eiland en om walvissen te zien op de planning en vanavond gaan we naar het hoogste punt van het eiland om naar de zonsondergang te kijken en de sterren te zien :)
      Maar we hebben stiekem zelf ook wel weer zin om naar huis te gaan aan het eind van de maand hoor!
      En dan komen we natuurlijk snel langs met Panda :)

      Knuffels van Jane, Tarzan en Panda

      Verwijderen